marcpoeliejoe.reismee.nl

De reis

S'morgens om 09.15 afscheid genomen met een dikke knuffel van Jelle, Iris en Wendy. Onze Mika ook nog gauw een aai over haar bol gegeven hopend dat ze er nog is als ik weer thuis kom.


Met de taxi naar V'waard om mijn collega op te pikken en dan door naar Eindhoven om vervolgens met de trein naar schiphol te gaan. Onze vlucht gaat om kwart voor drie dus we zijn mooi op tijd.


De vlucht verloopt goed op de rumoerige Russen na. De Russen schijnen Thailand ook ontdekt te hebben. Ze vinden het gezellig in het vliegtuig want ze kletsen volop de hele reis door. Helaas heb ik maar een halfuurtje geslapen.


Aangekomen in Thailand moest iedereen blijven zitten want er was iemand aan boord en die was onbeleefd geweest tegen de stewardessen. De Thaise politie kwam aan boord en meneer mocht mee.


Op het vliegveld zouden we opgehaald worden door een Thaise collega tenminsteals hij zich niet vergist had in de dag van de aankomst. Maar gelukkig was het niet ver rijdenen was hij er zo. Hij bracht ons naar Premiertech Chronos in Thailand waar we kennis maaktende manager van ons zusterbedrijf. Na een rondleiding door het bedrijf en een bak ranzige koffie zijn we doorgereden naar het bedrijf waar we onze machines gaan opstellen. Vandaag gelukkig alleen een kennismaking. Een 35 uur later kruip ik lekker in mijn bedje.


Vrijdag hebben we een safetytraining van3 1/2 uur. Na die training moeten we een hoop papierwek invullen want ze willen alles wat we gaan doen in detail weten.Ook moeten we van alles wat we doen een risico analysemaken. Voor alles wat je doet is er een vergunnig nodig welke je of wekelijks of dagelijks moet invullen. Ik had toch een seceratesse in moeten pakken denk ik.

Smile

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!