marcpoeliejoe.reismee.nl

Vertrek naar Thailand

Hallo allemaal,


Ik gaNederland weer eens verlaten. Op weg naar een nieuwe uitdaging voor mij, Wendy, Iris en Jelle. Deze keer voor 2 maanden(althans dat is de planning). Ik ga voor mijn werk naar Thailandwaar iksamen met een Nederlandse en twee Thaise collega's twee nieuwe verpakkingslijnen ga opstellen. Als de lijnen zijn opgesteld gaan we ze in bedrijf stellen en de mensen van daar trainen zodat ze zelfstandig kunnen werken met de machines.


Ik ga eens proberen om iedereen die geintersseerd is een beetje op de hoogte te houden van waar ik mee bezig ben en wat ik doe in mijn vrije tijd. Het zullen geen hele lange verhalen worden want een schrijver ben ik niet :-)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!